Skip to content
м. Боярка, вул. Б. Хмельницького, 57 А
(063) 124 74 24
boyarka-irc@ukr.net
КУ "Інклюзивно-ресурсний
центр Боярської міської ради"
Про нас
Колектив
Графік роботи ІРЦ
Документи
Вакансії
Інформація
Комплексна оцінка
Повторна комплексна оцінка
Поради
Асистентам вчителів (вихователів)
Для батьків дітей з ООП
Для вчителів-логопедів спеціальних груп закладів дошкільної освіти
Для практичних психологів
Керівникам закладів освіти
Рекомендації для батьків дітей з ООП на період тимчасового припинення очного надання психолого-педагогічних послуг (карантинні та інші обмеження)
Галерея
Новини
Енергоефективність
Контакти
Про нас
Колектив
Графік роботи ІРЦ
Документи
Вакансії
Інформація
Комплексна оцінка
Повторна комплексна оцінка
Поради
Асистентам вчителів (вихователів)
Для батьків дітей з ООП
Для вчителів-логопедів спеціальних груп закладів дошкільної освіти
Для практичних психологів
Керівникам закладів освіти
Рекомендації для батьків дітей з ООП на період тимчасового припинення очного надання психолого-педагогічних послуг (карантинні та інші обмеження)
Галерея
Новини
Енергоефективність
Контакти
Презентації
Головна
»
Поради
»
Для вчителів-логопедів спеціальних груп закладів дошкільної освіти
»
Презентації
Pозвиток фонематичних процесів у дітей дошкільного віку
Взаємодія вчителів логопедів та фахівців ІРЦ
ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТФІЛЬМІВ ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
Корекція дизартрії засобами фольклору
Нові підходи до оцінки мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку. Стратегії підтримки дітей із по ...
Профілактика дисграфії, дислексії у дітей дошкільного віку
РОЗВИТОК МОВЛЕННЯ АУТИЧНИХ ДІТЕЙ
Специфіка роботи вчителя-логопеда в аспекті інклюзивної освіти